ПОРЪЧКА

След получаване на поръчката ние ще се свържем с вас в рамките на работния ден. Потвърждаването става чрез телефонно обаждане от нас като уточняваме наличността на стоката, адреса и времето за доставка и след вашето потвърждение активираме поръчката. Поръчки, извършени и потвърдени в работен ден до 17:00h, се изпращат на следващия ден. Поръчките обикновено се получават от клиента в рамките на 1-3 дни след получаване на имейл за изпращане. Поръчки, получени през почивните дни и местните празници, се обработват в първия работен ден. За артикули, които не са налични (предварителна поръчка), доставката е в рамките на максимум 5 работни дни.

Всички покупки в рамките на България се изпращат чрез Еконт.

Изпращаме  и в международен план като всички поръчки се доставят с български пощенски услуги с проследяващ номер и приоритетна доставка.

ДОСТАВКА

Сроковете за доставка се изчисляват и подлежат на промяна в зависимост от местните и международните превозвачи, за които не носим отговорност. Ние обаче ще направим всичко възможно да ви помогнем да проследявате поръчката си и да разрешавате всички проблеми, които могат да възникнат възможно най-добре. След като поръчката ви бъде изпратена, ще получите проследяващ номер, който можете да следите пакета и да го насочите към местния пощенски офис, ако има някакъв проблем или забавяне.

България – 1-3 дни след изпращане

Европа: не приложимо

Останал свят: не приложимо

ЦЕНИ НА ДОСТАВКА

Цената на доставка се определя спряво Вашите предпочитания, чрез услугата econt delivery, при извършване на поръчка

 Допълнителните услуги ще бъдат таксувани допълнително, като доставка в точното време и наложен платеж. Всички пратки автоматично получават опция за предварителен преглед и тест. За бански, бельо и чорапи е възможна само опция преглед , от хигиенни и противоепидемични съображения. Веднъж приет артикул (бански, бельо или чорапи) не подлежи на връщане и замяна. Продукти поръчани с опция PRE – ORDER (изработени при индивидуална поръчка в размер заявен от клиента не подлежат на връщане и замяна, като срока за изпълнение е в зависимист от сложността на модела – от 2 до 10 дни след приемане на поръчката.

Можете да поръчате пратката да бъде доставена до вашия личен или бизнес адрес или да изберете да я получите от офис на Еконт във вашия град. 

ПЛАЩАНЕ

В момента можете да платите само с опция “НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ”

За поръчки извън България, моля свържете се с нас на имейл info@aliasart.bg

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

Ако покупката ви не е точно това, което търсите, имате 14 дни от получаването на поръчката си, за да уредите размяната или връщането си. (Артикулите, направени по индивидуални размери, не подлежат на възстановяване и подлежат на замяна!)

–  Веднъж приет артикул (бански, бельо или чорапи) не подлежи на връщане и замяна.

– Продукти поръчани с опция PRE – ORDER (изработени при индивидуална поръчка в размер заявен от клиента не подлежат на връщане и замяна, като срока за изпълнение е в зависимист от сложността на модела – от 2 до 10 дни след приемане на поръчката.

– След получаване на артикулите, можете да ни уведомите, че искате да върнете / обмените артикул на ALIAS ART не по-късно от 14 дни след получаване на пратката. Моля, не изпращайте артикул за размяна / връщане обратно без наше разрешение/знание , тъй като поръчката ви така няма да бъде обработена.

– Не можете да върнете артикули, които са износени, разкъсани,използвани или изпрани. Могат да бъдат върнати само дрехи в първоначалното им състояние и с етикет на ALIAS ART.

– След получаване на върнатите артикули, ще се опитаме да обработим всички връщания възможно най-бързо, но моля, имайте предвид, че това може да отнеме до 14 работни дни. Всички връщания се инициират от нас, но се обработват чрез Paypal към акаунта или дебитната / кредитната карта, която сте използвали първоначално за извършване на плащането. Пълната сума, която сте платили за вашата поръчка, ще бъде възстановена, с изключение на разходите за доставка, които са на отговорност на клиента, освен ако не настъпят специални обстоятелства.

– Докато артикулите не стигнат до нас, ние не носим отговорност за тях. Не можем да възстановим изгубени или неполучени обратно артикули. Поради тази причина артикулът, който искате да върнете, трябва да бъде изпратен обратно към нас внимателно опакован и с услуга, която предоставя застраховка. Разходите за доставка за връщане обратно на артикулите е за сметка на клиента. 

Грешен размер и връщане:

Ако искате да промените покупката си на друг размер или друг артикул, трябва ни уведомите възможно най-бързо. След като получим артикула, който искате да върнете, ще ви изпратим нов според вашите изисквания. Разходите за изпращане на нов артикул, в случай на размяна, са за сметка на клиента. Разходи за връщане на артикула – за сметка на клиента, с изключение на случаите, когато артикулът / ите имат сериозни нарушения на физическата си цялост, опаковката и съдържанието му; продуктите са доставени или фактурирани неправилно; продуктите имат дефекти. В тези случаи транспортните разходи са за наша сметка.